vineri, 13 mai 2016

Albire dinti la cele mai bune preturi

In ultimii ani tot mai multa lume a apelat la servicii de albire a dintilor, caci noile metode de tratament si faptul exista clinici stomatologice unde pacientii pot cere albire dinti la cele mai bune preturi face ca lumea sa fie mai frumoasa, zambetele mai stralucitoare si oamenii mai increzatori. Multi inca se mai intreaba din ce motive apare discromia dentara (ingalbenirea dintilor). Din acest motiv am decis astazi sa scriu un scurt articol informativ pe blog. Dintii se ingalbenesc din diverse cauze genetice, dar si prin utilizarea incorecta a periajului dentar, prin trecerea brusca de la alimente calde la reci si invers, prin consumul de tigari, cafea, dulciuri dure, ceai. Se mai poate intampla ca dintii sa se ingalbeneasca din cauza consumului de tetraciclina sau fluor in perioada copilariei, din cauza unor accidente, atunci cand smaltul dintilor prezinta fisuri si chiar din cauza unor carente de vitamina A sau B. Indiferent de cauzele ingalbenirii dintilor, cea mai buna solutie pentru a le reda frumusetea si stralucirea este o vizita la cabinetul stomatologic pentru procedeul de albire dinti. 

Tin minte ca in urma cu aproape un an a venit in vizita o prietena pe care nu o mai vazusem de foarte mult timp. Mi-o aminteam timida, complexata de faptul ca nu putea zambi cu gura deschisa din cauza dintilor mult prea ingalbeniti de tutun. A intrat in casa mea cu un zmabet larg si ochii mei au ramas imobili vazand dantura perfecta, de o albeata stralucitoare, cum doar la actorii din filme am mai vazut. In prima clipa am crezut ca din cauza vreunui accident a fost nevoita sa isi puna dinti falsi. Apoi m-am uitat mai bine si mi-am dat seama ca erau dintii ei naturali, numai ca acum aveau o culoare alba, placuta la vedere. Zambea mult mai des acum, radea in hohote fara sa mai puna mana la gura ca o adolescenta timida, se comporta absolut normal si imi povestea cu placere cum a ajuns ea la clinica stomatologica Dr Serban, cum a fost tratata cu cea mai mare seriozitate, cu cel mai mare profesionalism, cum pretul platit pentru serviciul de albire dinti a fost cel mai bun de pe piata si cum acest lucru i-a schimbat in bine viata. 

M-am gandit ca trebuie sa povestesc aceasta intamplare pentru a-i convinge si pe altii sa nu isi neglijeze dantura, sa aiba grija de ea, sa invete cum este treaba cu periajul corect, care sunt cauzele care duc la ingalbenirea dintilor si ce solutii exista pentru a recapata zambetul de altadata, alb si stralucitor. Albire dinti la cele mai bune preturi de pe piata gasiti la cabinetul stomatologic Dr Serban, din cate mi-a spus prietena mea. Eu nu am stat sa verific toate preturile din toate cabinetele, caci ma incred in spusele ei. Si apoi, faptul ca serviciile au fost de cea mai buna calitate, iar ea a plecat de acolo fericita, face sa nici nu mai conteze pretul, cred eu. 

"Albirea dintilor reprezinta o solutie conservatoare pentru rezolvarea discromiilor dentare (coloratii) usoare si moderate aparute pe dintii vitali si devitali. Albirea dintilor vitali consta in aplicarea produselor de albire pe suprafata smaltului dentar fara a afecta coloratia dentinei. Albirea dintilor devitali (fara pulpa) se face prin aplicarea produselor de albire in camera pulpara.

Tratamente de albire profesionala incluzand: detartraj, periaj, tratament gingival si kit de albire ULTRADENT USA, cu rezultate spectaculoase"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu