miercuri, 10 februarie 2016

Iubesc animalele

V-am spus ca iubesc animalele? V-am spus. V-am spus ca matusa si unchiul meu iubesc animalele? Nu v-am spus, dar va spun acum. de la ei am luat dragostea fata de orice fiinta, fie ea cu doua picioare, cu patru picioare, cu blana sau cu pene... Chiar daca pe acest blog nu scriu numai despre animale si despre grija pe care le-o port, voi sa stiti ca intotdeauna incerc, pe cat imi sta in puteri, sa urmez exemplkul matusii mele si sa ajut orice fiinta care nu o duce bine. Nu am mereu la mine bani sau mancare sa hranesc un caine, o pisica sau o vrabie, insa ma opresc macar pentru a le spune o vorba buna si a le mangaia. De, fiecare dupa puterile sale. Nici matusa mea nu are intotdeauna la ea mancare pentru animale (are acasa, dar nu mereu isi aduce aminte sa bage in geanta), dar ea are bani si isi poate permite (si daca nu isi permite tot cumpara) sa cumpere o bucatica de ceva bun pentru cate un animal amarat, asa cum a facut in ziua cand l-a intalnit pe frumuselul din poza de mai jos. Stiti ce vreau sa ma fac cand voi fi mare? Pentru ca iubesc animalele, probabil v-ati dat deja seama ca as vrea sa ma fac medic veterinar. Daca nu voi reusi, as vrea sa ma fac "matusa mea", sa pot fi ca ea. :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu